fredag 17 juni 2011

Bloggvinst och sommarfröjd

Tjohoo! Jag vann hos Louise, och titta så fina saker jag fick:

Tack, snälla Louise, för den fina vinsten! Nu kan jag pynta mina kort riktigt festligt.

Fast det blev inte använt  till detta kort, för det skulle vara lite mer "rustikt". Det är en beställning.
Idag var det skolavslutning för högstadiet. Några elever sjöng och spelade så fint.

Skolavslutning och jordgubbar - det är väl sommarfröjd om något!

Jordgubbsskålen fick jag i födelsedagspresent får ett antal år sedan. Den kommer från Paradisverkstan på Öland och jag tycker att den är så fin.

Här får ni en "tjuvkik" in i den nya butikslokalen. Den håller på att fixas till inför vår inflyttning. Kanonläcker!  Nu är det inte många dagar kvar innan vi kan börja packa. Jag längtar!

Men nu måste jag ta tag i sjalen i "Delight" - den är snart färdig.

Ha det gott!
Maria

9 kommentarer:

  1. Åh vad roligt med vinst ,grattis måste man väl säga.......

    Åh , vad jag gillar din stil på kort ..........
    Skolavslutning ,jordgubbar visst är det härligt ..........mmmmm..........

    Lokalen ser ut som ett toppen ställe ........

    Trevlig helg
    //anneli

    SvaraRadera
  2. Grattis till din vinst!
    Jag gillar verkligen dina kort. Detta kommer att bli mycket uppskattat med personliga inslag, eller hur?
    Åh, vad fint det ser ut i er nya inspirationslokal. Det ska bli kul att se den på riktigt! Kram. A-K

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinsten!! Spännade att flytta in till stan, får ta mej en sväng dit sen /Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinsten och roligt att du gillade det. Hoppas du får mycket användning av det i alla fall så långt som det räcker.
    Kortet var jätte tuft.
    Butiks lokalen ser jätte fin ut. Ser fram emot att komma in till er när ni har öppnat.
    Ha det bäst och en riktigt trevlig helg.
    Kram Louise

    SvaraRadera
  5. Vad roligt att vi fick en tjuvtitt. Det kommer att bli toppen där. Ni vet hur man gör det inbjudande och mysigt. Grattis till vinsten. Bra att ha grejer tackar man för !! Ha en skön helg ! Kram Eva

    SvaraRadera
  6. Vilken häftig lokal! Måste komma och kika senare i sommar :-) Lycka till med allt nu, hoppas flytten går bra!

    SvaraRadera
  7. Det kommer att bli jättefint i nya lokalen! Fast jag kommer att sakna dig i den gamla... ;-)

    SvaraRadera
  8. nu har vinsten kommit för ett tag sedan, stort tack! :) http://virkastickasy.blogg.se/2011/june/jag-vann.html :)

    SvaraRadera
  9. Grattis till vinsten. Ska bli spännande att se hur det blir när ni flyttat in.

    SvaraRadera

b