torsdag 8 september 2011

Avbrott i det stora

Ibland måste man göra lite avbrott i sina stora projekt. Har sålt några av mina kort, så nu får jag försöka att producera lite nya. Gjorde två på morgonen:

Ett med en söt grattispojke på....


.... och ett med en flicka. Båda stämplarna kommer från en engelsk scraptidning.

Igår när jag lade undan en sommarponcho från butiken, tänkte jag: Varför gör jag inte en sådan i ullgarn?


Sagt och gjort. Jag valde ut några färger i "Lima" och började virka. (Färgerna är roligare i verkligheten än de blev här) Den går fort att göra, så jag kan snart fortsätta med herrtröjan.
Rean i min butik fortsätter, så länge färgerna finns kvar. Än är det inte för sent att fynda!

Ha det gott!
Maria

1 kommentar:

  1. Ponchon blev jag lite sugen på .....
    Dina kort gillar jag jättemycket måste komma in nu någon dag ..............

    kram
    //anneli

    SvaraRadera

b