tisdag 15 juni 2010

Tips: bloggar på hemsidan Sticka mera

Hej alla glada!

Nu har jag suttit en stund och kollat in http://www.stickamera.se/. Där finns det hur mycket som helst om stickning och virkning m.m. Ni kanske redan känner till den? Men har ni lagt in er bloggadress där? Det kan man nämligen göra - och det innebär att ni kan få ännu fler besökare till era bloggar. Bara ett tips!
Och så måste jag få visa en av de imponerande bockarna från gården Skåningsmåla! Jag tror inte att jag skulle vilja gå för nära.... men han kanske är väldigt snäll!? Fint garn blir det av ullen i alla fall.

Ha det gott!
Maria

4 kommentarer:

  1. Hejsan !!! Tack för tipset om Stickamera. Brukar titta in där lite då och då. Löser korsordet ibland också. Ja vilka getter de har i Skåningsmåla.Man får nog se upp där !!! // Eva

    SvaraRadera
  2. Såg du artikeln i Barometern idag ? Eva

    SvaraRadera
  3. Hornen ser lite ruggiga ut men ullen vore kul att ta itu med.
    Med hej fr. Koftan

    SvaraRadera
  4. Trevligt att "råkas".
    Jag klickar in mej som följare på din blogg,för hit kommer jag igen,här fanns det mycket intressant och kika på.
    Stickamera.se sidan är en guldgruva.
    ja,min disktrasa blir så fin så den vll man väl inte ens blöta ner :)
    Ha en bra dag,

    SvaraRadera

b