torsdag 8 juli 2010

Soulsister

Det har blivit efterfrågan på bebis-kort och plötsligt märkte jag att nästan alla pojkkort hade gått åt. Så då får det bli lite nyproduktion.
Jag har en del klippbilder från Panduro och några fick ta plats på detta kort. Bilderna är jättesöta, tycker jag, och blir ett roligt alternativ till stämplar.

Här är några av mina små mormorsrutor äntligen i färdigt skick - jag har visst "snöat in" på väskor i sommar, men jag tycker att det är roligt. Jag virkade rutor med marinblå huvudton också. Har inte bestämt om de också ska bli en väska, eller...? Någon som har ett förslag? Det är 9 stycken, 5x5 cm.

Jag är medlem i en hobbybokklubb, "Skaparglädje" (kan rekommenderas!). Har den senaste tiden värvat 2 personer som medlemmar. Första gången någon nyvärvad beställer något från bokklubben får värvaren en premie. Igår fick jag detta paket med posten. Jag blev jätteglad! Det kommer väl till pass i "kortverkstan".

Dagen avslutades på ett mycket trevligt sätt: min väninna Helena spelade med sitt band "Soul craft" i församlingshemmet. Waow, vilket ös! Soul, blues och rock som satte hela huset i gungning och rörde våra hjärtan och sinnen. Tack för denna upplevelse!
Sedan cyklade jag hem i sommarkvällen och njöt av jordgubbar och "Miss Marple".

Ha det gott!
Maria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

b