torsdag 19 augusti 2010

Nu har jag en hemsida! Now I have a webb-site!

Nu är min hemsida till butiken äntligen färdig! Min goda vän Helena och hennes dotter har jobbat med den och det är jag jätteglad för. De är så duktiga. Adressen är http://www.droppen-garn.se/

Now is at last my webbsite to the shop finished! My dear friend Helena and her daughter has designed it, and I´m very happy for their job. They are very good at this. Here is where you find it:
http://www.droppen-garn.se/

Så nu kan ni kolla in mitt sortiment - och jag skickar garn om någon önskar det.

Now you can see what I can offer in my shop.


Ha det gott!
Maria

8 kommentarer:

  1. Vad roligt med en hemsida! Och nu när jag såg ditt hela namn så tror jag att du kanske vet vilka mina föräldrar är? Meta och Kenneth Roxström som har varit en del i EFS på Vikbolandet.

    SvaraRadera
  2. Det blev en jättefin hemsida !!! Lycka till med den !!! Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Vilken inbjudande sida!!! Häftigt! Det kan säkert vara bra för affärerna!

    Kram Ingela

    SvaraRadera
  4. Det var en trevlig och glad hemsida du har fått :-) Fortsatt lycka till med affären! Jag kommer förbi när tillfälle ges... ska dra med mamma någon gång när jag är där, men det dröjer ett tag.

    SvaraRadera
  5. Hej. Härlig hemsida, varma färger och en inspirerade ton. Nu kollade jag bara som hastigast men saknar ett par saker... Jag vill veta vad kurserna kostar... och så önskar jag att det fanns en länk till bloggen...
    kanske hade jag hittat det om jag kollat noggrannare men den genomsnittliga läsaren har tyvärr inte så mycket tålamod. Nu är jag inte en genomsnittlig person och jag kommer att titta längre på din hemsida när jag har mer tid.
    Lycka till med sidan. Hoppas att många hittar dit!

    SvaraRadera
  6. Jag har varit inne på din hemsida och sa till min man att det är väl så typiskt här finns Sveriges mysigaste garnaffär, jag "typ" känner ägaren och så ligger den på andra sidan Sverige???? Frustrerande.....
    Men så har du ju din fina hemsida så nu kan jag ju när jag behöver köpa via dig ändå, men det hade varit så mysigt att titta in hos dig. Det får väl ordnas åtminstone nästa semester :-)
    kram
    Susanne

    SvaraRadera

b